« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خبر داد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:۹۱ درصد پروژه های عمرانی دهه فجر کهگیلویه وبویراحمد افتتاحی است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛علی محمد روستا روز سه شنبه در نشست ستاد بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به ریاست آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: حوزه عمرانی استانداری علاوه بر شور و شعف دهه فجر و انتخابات سعی کرده با اندکی تغییر وظایف خود در افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها را انجام دهند.

 ۹۱ درصد پروژه های عمرانی دهه فجر کهگیلویه وبویراحمد افتتاحی است

معاون عمرانی استانداری افزود: طبق آخرین آمار دستگاه های اجرایی در سامانه منتاک به ثبت رساندند ۶۸۱ پروژه عمرانی در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود که ۹۱ درصد آن افتتاحی است.

وی با اشاره به اینکه سعی کردیم از پروژه تراشی جلوگیری کنیم، گفت: ۶۱۹ پروژه طی این ایام افتتاح و ۶۲ پروژه کلنگ زنی می شود.

 روستا بر به نتیجه رسیدن پروژه ها در بازده زمانی سه تا چهار سال خبر داد و گفت: روز گذشته از ابر پروژه مجتمع فرهنگی یاسوج بازدید کردیم که با جذب سرمایه گذار این پروژه بعد از ۱۵ سال به نتیجه خواهد رسید لذا اولویت حوزه عمرانی استانداری به نتیجه رساندن پروژه های نیمه فعال است.

روستا بیان کرد: بیشترین پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی مربوط به شهرستان بویراحمد با ۲۰۳ پروژه است، ضمن اینکه شرکت توزیع نیروی برق با ۹۹ پروژه و فناوری اطلاعات با ۴۵ پروژه بیشترین پروژه های استان را در اختیار دارند.

معاون استاندار با بیان اینکه تامین آب اراضی نقاره خانه مهمترین پروژه کلنگ زنی دهه فجر است، گفت: سال جاری در سفر دولت به استان بخش زیادی پروژه کلنگ زنی و به بهره‌برداری رسید، در هفته دولت نیز پروژه کلنگ زنی و افتتاحی داریم و در دهه فجر نیز مردم شاهد افتتاح و کلنگ زنی تعداد زیادی طرح در حوزه عمرانی خواهند بود.

معاون استاندار ادامه داد: در حوزه راه و شهرسازی یک هزار و ۱۱۵ میلیارد تومان شامل راهسازی و پروژه نهضت ملی مسکن هزینه می شود که تلاش داریم کیفیت پروژه ها را بالا ببریم و کیفیت را فدای کمیت نکنیم.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در مرکز استان هستند، گفت: مشکل زمین طرح نهضت ملی مسکن همچنان به قوت خود باقی است در تلاش هستیم با الحاق و تغییر کاربری ۱۵ هکتار در شهر یاسوج این مشکل را رفع کنیم.

معاون استاندار بیان کرد: ۲۵۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت طی دهه فجر در شهر دهدشت واگذار می شود و کلنگ احداث یک هزار و ۱۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن به زمین زده می شود.

روستا با بیان اینکه در حال حاضر در رتبه هفتم طرح نهضت ملی مسکن هستیم، بیان کرد: سهمیه استان طی چهار سال ۴۸ هزار واحد است که اگر مشکل زمین حل شود در رتبه اول قرار می‌گیریم.

وی در پایان بر آذین بندی شهرها در آستانه دهه مبارک فجر توسط شهرداری ها تاکید کرد و گفت: مدیران ما ملزم هستند که دلسوزانه و متعهدانه پای کار انقلاب باشند.

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: